The End

8 september 2016 - Vancouver International Airport, Canada

Onze laatste dag in Canada, helaas ,maar ook aan alle goeie dingen komt n einde.

Na n ontbijtje, lekker en gezond, hebben we fietsen gehuurd om door Stanly park te fietsen.De fiets routes zijn hier super geregeld, fiersers hebben hun eigen "lane" maar zijn bv ook gescheiden van de voetgangers. Samen met B&M (Bert en Maria)  het park rond gefietst, waarna B&M de taxi hebben genomen naar n Harley winkel,.

Rinie en ik hebben de kust verder afgefietst, om midden door de stad terug te fietsen naar het verhuur bedrijf. Tijdens de fietstocht was het behoorlijk bewolkt en soms leek het te gaan regenen, gelukkig gebeurde dit niet. We hadden n tip gekregen om te gaan lunchen/dineren bij Tap & Barrels, deze lag vlak bjj het verhuur bedrijf, dus hebben we dat maar gedaan. De naam bleek passend te zijn,  36 verschillende bieren aan de tap, 10 wijnvaten (barrels,) met 20 verschillende wijnen. (ook n soort tap) en uiteraard veel tv's aan de muur, dat is hier normaal. allemaal met sport.

Tijdens onze lunch is het gaan regenen en werd het grijs. Vlgs Rinie konden we daarom maar 1 ding doen, winkelen. Goed idee, dus  dichtstbijzijnde winkel centrum binnengelopen en hiermee onze laatste vakantie dag afgesloten.

Alhoewel we mogen ons galgenmaal diner, niet onvermeld laten. Van Rolf hadden we de tip gekregen, Rodneys Oster House. Er bleken er 2 te zijn, wij hebben gekozen om naar Gastown te lopen. Hier staat nl de beroemde gas klok en die wilden we nog even zien.

Rolf, de tip was perfect.  Bij binnenkomst dachten we (onze dames) even, waar zijn we terechtgekomen, maar het eten was gewoon subliem. Heerlijke oesters gegeten.

Na ons diner via de gasklok richting hotel gelopen om de laatste nacht in Vancouver door te brengen.

Het zit erop, morgen naar huis. Terug naar n zomers Nederland.

Canada, mn BC is erg mooi, je moet inderdaad wel van mooie natuur houden, maar het is er prachtig. Bina alle mensen zijn er super vriendelijk. In restaurants en winkels is de service heel erg hoog, daar kunnen wij in Nederland, of moet ik zeggen Europa, nog veel van leren.

Dank aan jullie voor je reacties, wisten wij dat de reisblog gelezen werd.

Dit was de laatste, zien jullie graag weer snel in Nederland.

René

1. Wim en Tonnie:
    8 september 2016
    Hoi R&R en M&B.
    Een hele goede terugreis gewenst voor jullie viertjes en het is hier bij
    ons ook de komende dagen nog heeel
    moooi weeer!!
    W&T
  2. Miriam:
    8 september 2016
    Hopelijk kijken jullie terug op een super fijne vakantie. Goede reis terug en veel groetjes aan B&M.

Groetjes van ons en van Ted en Ellis. Wij genieten van een heerlijk etentje op het terras van La Sonnerie.