Vancouver 1

6 september 2016 - Vancouver, Canada

Nadat we, met enige weemoed, onze camper hadden ingeleverd, werden we met n soort of shuttle busje naar Vancouver gebracht. Hier ingecheckt bij het Sandeman Centre hotel, gelegen in down town Vancouver.

s'Middags n wandeling gemaakt vanuit het hotel naar de boulevard en deze gevolgd richting Stanly Park. Hier is van alles te zien en te beleven. Water vliegtuigen die landen of vertrekken, veel boten op het water of joggers, fietsers en veel wandelaars op de boulevard.

Tegen schemering nog snel wat gewinkeld om hierna te gaan eten bij het "Cactus café en restaurant". De  naam doet vermoeden dat het n soort of eetcafe is, echter het tegengestelde is waar. Het betreft n restaurant op zeer goed niveau, zonder terras kunnen er zo'n 500 personen dineren (met terras 700). n open keuken, perfect personeel en super lekkere, maar zeker ook mooie gerechten. Vandaar de geweldige beoordeling op TripAdvisor. Uitzicht vanaf onze tafel was ook geweldig, uitzicht over de baai van Vancouver, in het donker de vele lichtjes die weerkaatsten in het water.

1. Floor:
    7 september 2016
    Ziet er heerlijk uit daar bij het Cactus Cafe op tripadvisor.
    Lekker nog even genieten met z'n vieren de laatste dagen! En tot snel!:)))
  2. Ton en Ine:
    7 september 2016
    Geniet nog even van het moois. Tot vrijdag