Hope

15 augustus 2016 - Hope, Canada

We werden klokslag 9.00 uur opgehaald. Uurtje rijden naar Four Seasons, waar we heel netjes in het Nederlands werden verwelkomt, en met Nederlandse koffie.!!!
Onze Campers stonden gereed, netjes gepoetst en voorzien van alle gemakken. Tijdens de uitleg werden n paar campers terug gebracht en werden wij voorzien van allerlei spullen, buiten huishoudelijk dingetjes bv ook 2 mooie kleine barbecues.
De tip van Willy Dekkers werkte dus. Zorg dat je vm je camper ophaalt, kun je altijd wat spullen vd terugbrengers meepikken. (Wily bedankt)
Na vertrek, bij een vd supermarkten inkopen gedaan en onze koelkast voorzien van de nodige zaken. We konden richting Hope.
In Hope onze eerste camping, Othello Tunnels, genoemd naar n bezienswaardigheid in de buurt. Camping stelde niet zo veel voor, omgeving echter erg mooi. Hier is de eerste Rambo film opgenomen.
Zoals hef spreekwoord zegt, moe doch voldaan doken wij om n uur of half twaalf voor de eerste nacht in onze camper.
Morgen richting Osoyoos
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ton en Ine:
    17 augustus 2016
    Dat is en wordt genieten met al dat moois. Hebben nog maar een paar foto's gezien, maar het wordt gegarandeerd weer een prachtig fotoalbum. Hoe is het in de camper?
    Een mooie reis verder en blijf gezond!
  2. Marie jose:
    17 augustus 2016