Reis naar Vancouver

15 augustus 2016 - Vancouver International Airport, Canada

We zijn er, maar dan wel met wat horten en stoten. Het begon al met station Eindhoven wat moeilijk bereikbaar was. Zuidkant park Hilaria, noordzijde  veel bussen, er reden nl geen treinen naar Weert.

Wij hadden extra trein, speciaal voor Schiphol. Even overstappen in Utrecht en dan waren we er, althans in theorie. O ja, ook nog n storing in Maarsen, tot 12 uur geen treinen, alleen bussen. vertraging 1 uur. Dus met de extra trein via Gouda naar Rotterdamcentraal. Jammer dat de trein naar Schiphol precies 1 min eerder vertrok. We zagen deze nog net wegrijden.

Om 12.10  uur arriveerden wij op onze nationale luchthaven Schiphol. Het was er heel erg druk. Na al de verplichte zaken rechtstreeks door naar de gate, boarding was begonnen.

De vlucht was relaxed, volle bak, vriendelijk personeel, eten n 6je.

Nu in Vancouver, mooie stad, prima terras weer, wat we dan ook gedaan hebben.  Met de taxi naar Grandville Island, lijkt op Strijp S  maar dan compacter, met veel terrasjes aan t water. Beetje moe naar bed, morgen de camper ophalen.

1. Wim en Tonnie:
    Hallo reizigers.
    Alle begin is moeilijk, hopelijk is de camper ook niet weg voor jullie neus!!
    Heel veel plezier, geniet en we volgen jullie.
    Wim en Tonnie (vanaf terras De Zwaan Son)
  2. Els en Cockie Langevelt:
    15 augustus 2016
    Hallo vakantiegangers, dat was dus een vertrek met hindernissen! Dan kan het vanaf nu alleen maar beter worden en anders is het weer stof voor een leuk verhaal! Hele fijne tijd!
  3. William:
    15 augustus 2016
    Zo het avontuur is begonnen
    Camper ingeladen en de reis is nu dus echt begonnen ☺
    Heel veel plezier daar en we kijken uit naar de foto,s en reis verhalen van jullie.
    Super reis en lekker genieten.