Reis naar Vancouver

15 augustus 2016 - Vancouver International Airport, Canada

We zijn er, maar dan wel met wat horten en stoten. Het begon al met station Eindhoven wat moeilijk bereikbaar was. Zuidkant park Hilaria, noordzijde  veel bussen, er reden nl geen treinen naar Weert.

Wij hadden extra trein, speciaal voor Schiphol. Even overstappen in Utrecht en dan waren we er, althans in theorie. O ja, ook nog n storing in Maarsen, tot 12 uur geen treinen, alleen bussen. vertraging 1 uur. Dus met de extra trein via Gouda naar Rotterdamcentraal. Jammer dat de trein naar Schiphol precies 1 min eerder vertrok. We zagen deze nog net wegrijden.

Om 12.10  uur arriveerden wij op onze nationale luchthaven Schiphol. Het was er heel erg druk. Na al de verplichte zaken rechtstreeks door naar de gate, boarding was begonnen.

De vlucht was relaxed, volle bak, vriendelijk personeel, eten n 6je.

Nu in Vancouver, mooie stad, prima terras weer, wat we dan ook gedaan hebben.  Met de taxi naar Grandville Island, lijkt op Strijp S  maar dan compacter, met veel terrasjes aan t water. Beetje moe naar bed, morgen de camper ophalen.