Revelstroke

18 augustus 2016 - Revelstoke, Canada

Onze buurman op de vorige camping vertelde ons dat de weg naar Revelstroke niet interresant was. vlgs ons was dat zeker niet zo.  super mooie meren, prachtige bergen en veel groen, wij vonden het super mooi. Na n paar stops, oa inkoop en telefoonkaart aangekocht, waren we net na de middag in Revelstroke. We zijn gelijk doorgereden naar "Meadows in the Sky"  Dit ligt in het National Park Revelstroke. Hier de RV (camper) geparkeerd en n korte wandeling gemaakt naar n paar viewpoints.

Hierna n camping opgezocht, dit keer RV Canada West. De receptie dame was over vriendelijk en we konden uit n aantal plekken kiezen. Wel opletten voor je afval want hier zitten beren. Deze zijn zelfs in de stad gesignaleerd, zoekende naar voedsel. Helaas, of niet, we hebben er nog geen gezien.

s'avonds de BBQ aan en n kampvuur gemaakt, na n glas heerlijke Canadeese wijn te hebben genuttigd zijn we ins bedje gaan  opzoeken.

Morgen gaan we richting Rocky Mountains, n trip van zo'n 200 km

1. Harrie en Marja:
    19 augustus 2016
    Dat klinkt allemaal goed. Geniet nog van het mooie Canada!
  2. Wim:
    19 augustus 2016
    Tot nu toe lijkt het ons een mooie tocht met vooral veel natuur. Het blijkt wel dat je niet altijd op andermans mening af moet gaan.
    Nog heel veel plezier!